سردار عیسی زاده : تخصیص اعتبار رکن اصلی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی



نماینده مردم شاهین‌دژ، تکاب و میاندوآب در مجلس:

تخصیص اعتبار رکن اصلی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم شاهین‌دژ، تکاب و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبار رکن اصلی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شاهین پیام ،

 

 

 

مهدی عیسی‌زاده  اظهار داشت: تخصیص اعتبارات لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان ما لازم و ضروری است

وی از راکد بودن واحدهای صنعتی در استان خبر داد و تصریح کرد: برای رونق و توسعه واحدهای صنعتی و همچنین برای ایجاد اشتغال در این واحدها باید اعتبارات لازم تامین شود.

نماینده مردم تکاب و میاندوآب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله و معضل در آذربایجان غربی، مسئله بیکاری بوده و سیل عظیم بیکاران استان جز با تامین اشتغال پایدار در واحدهای صنعتی و تولیدی بهبود نخواهد یافت.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی دارای سه مولفه اساسی و مهم است، خاطرنشان کرد: بومی کردن اقتصاد، خودکفایی و تامین اعتبار لازم برای راه‌اندازی واحدهای مورد نظر در اقتصاد مقاومتی سه اصل مهم و اساسی اقتصاد مقاومتی است که هیچ کدام به طور جد در استان ما پیگیری نشده است.

عیسی‌زاده افزود: استفاده از فرصت‌های مهم استان برای جذب سرمایه‌گذار یکی از راهکارهایی است که مسئولان باید مدنظر قرار دهند و از آن به نحو احسن استفاده کنند.

وی کشاورزی بودن و همچنین وجود جاذبه‌های گردشگری را یکی از فرصت‌های بسیار ارزشمند استان عنوان کرد و افزود: اگر مسئولان استانی بتوانند سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را برای تامین اعتبار لازم و برآورده کردن اقتصاد بومی جذب کنند اقتصاد استان را بهبود خواهند بخشید.

نماینده مردم تکاب و میاندوآب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی مدیران جهادی و عزم ملی ملت است پس بنابراین مردم نیز باید توسط مسئولان در تحقق اقتصاد مقاومتی مشارکت داشته باشند تا بتوانیم علاوه بر توسعه اقتصادی استان منویات رهبری را نیز تحقق بخشیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, | 11:24 | نویسنده : رضوانی |